Brev:
Mad i hapsere
29. maj 2012
Alder:
7 mdr.
Mad i hapsere
Hej Helen
Vores datter er glad for mad og tygger lystigt på blød frugt, ristet rugbrødsbjælker osv. hvis der kommer en lille bid af det gumler hun det og til sidst synker uden problemer.
Kan hun begynde at få små rugbrødshapsere? Eller er det for tidligt?
Hilsen Linda